27 oktober 2009

Idag har jag varit ledig o skönt har de varit!  Va uppe i tid o va ut o red i de fina vädret. Vart en sväng till Vika (:
Väl hemma va jag ner på stan en sväng, sen träffa Robin o efter de ner på stan igen. Vart en säng till syrran o sen film. De känns bra att umågs med Robin, även om han har mkt konstiga saker för sig. Man kan vara precis den man känner för. Vill man ha barnkalas så har man de! :P  Skulle egentligen ha träffat Björk ikväll oxå, men min mamma är som många vet liiiiite seg så klockan vart lite mkt. Vi får ta igen de på Lördag (: Vilket jag ser fram emot!

Idag när jag var ute o red så funderade jag på en sak.. Varför blir vi människor avundsjuka? Egentligen, jag menar, ärligt talat så är jag ganska trött på de. Okej, visst man kan önska sig o man kan drömma. Men varför vara avundsjuk? Antingen så får man chansen eller så får man den inte. Sen är de upp till en själv om man tar den eller inte. Jag vet inte vad jag ska skriva för att förklara de så bra som möjligt. Men jag hoppas ni förstår vad jag menar?

Jag har bestämt mig för att inte skriva om allt för mkt på bloggen, de blir lätt missförstånd o gnäll då, därför håller jag mig till denna enkla o korta förklaring av mina funderingar. Kanske skulle ni inte ens orka läsa den långa? :P
Nej, såhär får de bli.. Min dag har varit både bra o dålig! Mkt funderingar vart det, kanske liite för mkt? Måste ta tag i tankarna känner jag, allt händer på samma gång. Imorn blir de iaf en ridtur med min älskade monsterfux, hoppas vädret fortsätter som idag? (: Sen blir de Tällberg o kvällsjobb.

Nu däremot tänker jag lägga mig o lyssna på musik. Känner att huvudet behöver de! (:

Puss´



Vet inte varför, men det är något med denna bild som får mig att minnas allt bra med sommaren 2009.
:')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0