9 November

Ja, då va även denna dag snart slut. Tiden går grymt sakta! Ikväll har jag iaf försökt packa lite inför ännu en stockholmsvistelse. De går väl sådär, hoppas jag har koll på allt. Men biljetterna är nerpackade, så jag hoppas de blir bra! I övrigt har de väl inte hänt så mkt idag, eller jag har simmat! 40 längder, och under dom 1000 metrarna så kände jag att de är dags för Marie att börja träna. Kondisen ligger verkligen i bott, sämre kan de nog inte bli..?! Problemet med att träna är att de suger o göra nått själv, de är ju skit tråkigt! Så till alla er som just nu tänker ta samma initsiativ i livet som jag så får ni gärna höra av er!!!
När jag kom hem så va förresten storasyster o trollen förbi en sväng (: Alltid lika mysigt! Bara dom hade åkt hem vart de en sväng till stallet, tog mig en tur med Persilja i mörket, lite småläskigt när man inte ser nått o man vet att de är BARA skog runt om en faktiskt!!

De finns människor på denna jord som verkligen vet hur man förgyller någons tillvaro, detta tycker Marie känns helt underbart!!! Vad betyder detta? Händer det igen? (: Det jag aldrig kunde drömma om igen kanske håller på att ske? (hoppas ni blir nyfikna xD) Jag vill iaf att de ska bli måndag nu. Bara en vecka kvar!

Nej, nu måste jag nog slå igen, duscha o lägga mig under täcket. Kanske skriva ett kärleksbrev oxå? De är alltid lika mysigt! :P

Hoppas ni får de trevligt i mora eller vart ni nu befinner er! Seee Yaah! <3<3

Kommentarer
Postat av: westman

ska du med och gymma på Activium?:)

Skulle vara skönt att slippa göra det sj hela tiden:/

2009-11-12 @ 01:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0