8 November

Äntligen hemkommen efter en helg i Stockholm. Åkte ner i Fredags, vart ganska lugnt, god mat o en öl sen bar de av till Lidinö o spel med kusin. Trevlig kväll, för roligt hade vi! På lördagen va vi utte runt 08.00, käkade frukost o gjorde oss klara, efter de vart de hälsomässa. Helt okej, även om jag gillar globenhelgen mer! Efter de for vi runt på stan ett par timmar o jag köpt tröjan jag förälskat mig i under fredagen, sen vart de käk o ännu en kall öl (: Idag har de varit coollugnt! Tog en fika, mamma shoppade lite o jag förälskade mig i en hatt! 13.45 bar de av hemmåt o 17.40 va vi äntligen hemma i Mora igen. Borta bra men hemma bäst!

Synd bara att inte Simon visste att han va ledig hela helgen, då hade jag nog stannat hemma! Imorn blir de skolan, börjar med idrott på simhallen och sen fortsätter dagen i skolan. På tisdag åker jag och Caroline till sthlm igen, då för att se Pink på kvällen. Kommer bli såå bra! Dumt även där att jag åker iväg eftersom Simon är ledig. Men de är sånt som händer. Nästa vecka kommer han iaf hem, och gissa om jag längtar!

Jag har varit på strålande humör hela tiden ända tills jag för ca 15 min sen kom på att de finns bra mkt idioter i denna värld! Varför måste man lägga sig i saker man inte har med att göra? Shit, allt som gick så bra! Varför kan de inte få gå felfritt nån gång? Tydligen inte!

Simon kom hem!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0