3 November

Jag har kommit fram till att November är både bra o dåligt. Det är bra för att året snart är slut o för att jag nu har insett att de är ganska mysigt när de är mörkt och man får tända massa ljus överallt. Det negativa med November är att det just nu inte finns någon snö, vilket det borde göra även fast det är blött o kallt! De är inte roligt och åka till stallet efter skolan nu, det är verkligen Kolsvart!

Min dag idag började verkligen kasst. Vaknade av klockan som ringde 05.30, snoozade ca 20 min, gick upp och då hade mamma redan åkt till stallet utan mig.. Då gick jag o la mig igen, arg som ett annat litet bi! Sen vaknade jag igen när klockan va 07.15 av att mamma kom in och frågade om inte jag började 08.00 och de att de kanske va dags att gå upp.. Verkligen ett stort tack till mamma idag!! När jag kollade på klockan och insåg att jag inte skulle hinna till skolan i tid så gick jag upp o gjorde mig klar i lugn o ro, drack mitt kaffe o va klart att gå till bussen ca 08.15. Väl på bussen insåg jag att jag hade glömt alla böcker på sängen. Bra där Marie!!! Sen har dagen bara rullat på i ungefär samma stil. Provat studentmössa har jag oxå gjort idag. Tänk, snart är tillomed jag klar i skolan. Separationsångest!!! Min dag sjönk faktiskt ännu längre ner på listan över dåliga dagar när jag fick veta att vi hade lång lektion på bageri också.. Vilket innebar att jag skulle komma hem ca 18.00. Men mitt i den lektionen for jag och Sara ner på körskolan o träffade Sigge.. Fick en bok eftersom jag ska börja plugga E-kort!  Sen kom Simon förbi innan han skulle fara vidare till Lofsdalen.. "/ Okej, roligt med säsongsjobb men du kunde väl ha tagit med mig som maskot eller någonting? :O <3
När jag kom hem så fick jag världens ryck när jag öppnade dörren till mitt rum, plus att jag började nysa.. Därför bestämde jag mig för att städa, och de har jag gjort sen jag kom hem nu. och gissa om det vart bra!! ;) Ni ska få lite bilder, men snälla! Svimma inte!!

Börjar med den nybäddade sängen (:


Jag har bytt gardiner!


och sist men definitivt inte minst kommer en bild till alla er som aldrig någonsin har sett min soffa! ;)


Se så fint de blev! :D Tragiskt nog får jag nu titta på det själv ett tag framöver.. Men du kommer väl hem..? :P

Se så bra en helvetesdag kan sluta med lite tålamod (: Imorn tar jag nya tag och ser (kanske) fram emot en heldag på HR. efter det tänkte jag försöka hinna ut och rida nått utav monstren!

Seee Yaah!


Puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0