26 November

Nu vill jag ha snö! Är så otroligt trött på detta regnande och jag blir bara på sämre humör o tröttare för varje dag som går! USCH! >_<

Men, börjar med att berätta lite om gårdagen. Vi hade som sagt öppet i restaurangen, viltafton :) Det var ganska mycket avbokningar så tyvärr fick vi inte full restaurang! Vilket kanske var tur med tanke på att de helt plötsligt vart fel på i princip alla i serveringsgänget.. Så, de vart bara jag o Maya kvar, men vi är ju bäst i världen så nog fixade vi de alltid ;) Vi fick tillomed berömm av Irené idag (Y) :D

Idag dök ingen i serveringen upp, förutom jag o Maya. Så vi va i köket o bakade på förmiddagen o pyntade matsalen tsm med Tina på eftermiddagen. Dock tror jag att vi vart aldeles för trötta mot slutet, men roligt hade vi ;) haha!

Efter skolan vart de en tur till Vika, hittade Elli på vägen så hon fick lift hem (: Sen for jag ner till Hembygdsgården o hälsade på Farmor, Inger o Lisa som va där o bakade. Roligt med tanter! :P Sen bar de av till stallet o en tur med mamma i mörkret!

Just ja.. Jag har ju faktiskt bakat idag oxå, de gjorde jag bara jag kom från stallet. De vart pepparkaksmuffins med rosa lingonglasyr (Y) Så nu är jag förberedd för tågresan till storstan imornbitti! De va väl ungefär allt jag hade o skriva just nu! Lägger till en länk oxå som ni kan roa er med en stund. Älskar låten o jag älskar videon! <3

http://www.youtube.com/watch?v=cFOAHZ9U6c0&feature=PlayList&p=85ABA0A8CB9CF8D1&index=4&playnext=2&playnext_from=PL

Puss´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0