24 November

OOOOOOONT!!!!!! >_< Nu har jag tagit denna omtalade spruta, efter många om och men.. Min arm gör ont, även om jag satt och skrattade så jag nästan dog just när jag fick den. Nu va de inge roligt längre! och Robin som de inte va nå som helst fel på igår ligger med feber idag. Vilket troligtvis även kommer bli falllet för mig. Men de har jag inte tid med! Imorn ska jag vara i skolan 11.30 för utvecklingsamtal, 12.00 ska vi börja med genomgång inför kvällen, 14.50 ska jag vara hos Tandläkaren (igen), sen ska jag tillbaka till skolan för att duka upp restaurangen med övrig serveringselever och 18.00 öppnar vi. Låter de som att jag har tid att ligga hemma i feber? :O Nej!!

Men i skolan har jag då vart hela dagen iaf.. Bakade bullar på I-Val. Gott Gott! Sen kom Sombi o hämtade mig, eftersom hon har klarat körkortet idag! :D GRATTIS!!!! <3 Efter de va jag med mamma ut och red en sväng, vart en rejäl skrittur på ca 1 timme (: Dock har jag kommit på att min häst är påtok för bortskämd! Tror ni inte att hon ställde sig o börja klia på min arm när vi kom in då.. >_< <3

Har försökt få tag på Farmor sen jag kom hem.. Men hon verkar ha gått upp i rök?! Måste låna fiiiinbilen imorn om jag ska hinna med allt! Men, ingen Farmor vid telefonen :P Sånt som händer!


för övrigt så har mina tankar bara farit iväg idag. Vet inte hur många gånger jag har spelat livet fram o tillbaka.. Usch va drygt de är när man vet precis vad man vill, men samtidigt vet man att de är nästintill omöjligt! Sånt hatar jag o de får mig att bli otroligt vrång!!! Jag begriper inte att de ska vara så svårt att få det man vill säga sagt? Kan nån svara på den frågan? (:

Nej, nu måste jag rycka upp mig o sen försöka få tag på Farmor igen!


Puss´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0