23 November

Idag har jag faktiskt varit ganska pigg, vilket kanske bror på att jag somnade innan 21.00 igår. Dock vaknade jag med magont igen. Börjar komma på nu varför jag alltid dras med denna mage!

Skulle ha börjar skolan 09.30 idag, men som sagt så ville inte magen som jag ville. Så jag åkte inte dit för ens 10.40, då skulle jag träffa Tina och gå igenom mitt whiskyprojekt. Men icke, då kom de nån mamma som skulle på utvecklingsamtal! Vilket i sig innebar att jag hade åkt till skolan 1½ timme tidigare än jag behövde! Men, sånt är livet!

I övrigt.. va händer? Nja, inte mkt. Försöker verkställa mina önskemål, eller ja! Jag tänker över dom.. Livet är hårt och man får inte alltid som man vill. Det är nog som jag sa till Linnéa här om dagen, jag lever i en film. Det sista som överger människan är hoppet, och det är någonting som jag verkligen tror på. Hoppet finns alltid, och när det försvunnit så finns ingen människa kvar.
Jag vill så mkt i mitt liv. Jag vill se världen, samtidigt som jag vill stanna här o göra det jag är bäst på och trivs med! Jag vill flytta o köpa bil, men inget av detta kan man göra utan pengar, och för att få pengar måste man jobba och innan man kan jobba o tjäna "riktiga pengar" så måste man ta studenten och skaffa jobb. Samtidigt har jag lite ångest för att ta studenten eftersom jag inte har någon som helst aning om vad jag vill göra eller vart jag vill bo. Men innan studenten så står det bal på schemat och attbropå bal så ska jag och Mormor åka till Sthlm i helgen och köpa typ till min klänning som hon ska sy. Är inte helt säker på vilken typ av klänning de blir än, men förhoppningsvis så vet jag de efter helgen.

På söndag blir de ännu en träning för Milla iaf. Persilja skötte sig jätte bra förra vecka o jag hoppas det går lika bra till helgen oxå. Haha, angående Persilja, så var Maria Finn här igår, och som ni kanske vet så har jag ridit Persilja på hackamor en längre tid nu eftersom hon haft sår i munnen. Jag har inte vågat byta tillbaka till bett än eftersom jag trodde att det tog jätte lång tid innan de läkte. Haha, men jag frågade Maria om hon kunde kolla ifall de hade läkt, då tittade hon på mig o skrattade, sen sa hon att dom där såren läker på max en vecka :P Tyckte de va lite roligt eftersom jag ridit på hackamor i flera månader xD och Persilja är ju inte direkt någon känslig ponny så de är ganska svårt att rida henne utan bett i munnen eftersom att hon fullständigt skiter i om de trycker på nosen åt henne! Men nu ska vi börja träna ;)

Nu fick ni en hel del att läsa och jag hade lätt kunnat skriva lika mkt till, men för att försöka utesluta uttråkade läsare så rundar jag av här! :P Kanske kommer andra halvan av bibeln imorn?


Bifogar en bild på mig och världens sötaste Wilma får deras dop i maj :)<3


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0