2 November

Först o främst så vill jag be er som läser detta om hjälp!! Jag är trött på denna otroligt fula design! HJÄLP!!!

va heter de sen? Andra o näst först? Äh, ingen aning :P
Har iaf precis kommit hem efter sista myskvällen med Simon på hur länge?? Ingen aning! Imorn far han iaf till Lofsdalen o börjar jobba.. November till..? April? Kan de stämma kanske? Tror de blir nåt sånt!
Men inte ska man gnälla o vara derimerad inte, de är onödigt!

Idag ringde iaf klockan halv 6, jag for till stallet o sen hem till sängen igen. Träffade Erik i lördags o han sa att vi inte hade någon idrott utan började 12.00, men icke.. Som vanligt så började vi ju 09.30.. Men inte gör de mig nått.. För jag fick sova 1½ timme längre xD Väl uppe fick iaf även Simon pallra sig upp o skjutsa mig till skolan (a)
Sen va jag där till ca 15.10 o efter de fick han även komma o hämta mig xD
Jag hade faktiskt planerat att jag skulle ut o köra fröken monsterfux oxå.. Men pissvädret ville inte tillåta de så de vart en snabbsväng till Selbäck o sen bar de av till Simon (:

Just ja, jag har ju sett Mattiaz på tv oxå! Haha, kung gympa med mamma där xD (Y)

Men nu läre jag plugga lite religion så jag slipper kidnappa Annas son från dagis brevid.. Fatta drygt om jag ska mata han med glass varje dag :P



Puss´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0