17 November

Känner att det är dags för en uppdatering! Just nu sitter jag iaf hos Simon, efter en relativt slapp dag i skolan.

Började med samhällskunskap, efter de hål fram till 12, då jag for iväg o lämnade bilen på ford, träffade Simon och sen tillbaka till skolan. Då vart de Alkoholhantering och sen i-val. Idag bakade vi matbröd, och de vart grymt gott! Tror alex käkade upp de mesta faktiskt :P

Nu sitter jag här iaf, Simon skulle packa, men ja vet inte riktigt vad han håller på med. Alex skulle åka iväg till sin mormor? Därför snodde jag hans dator o bloggar ;) (Y)

I söndags va iaf jag, Persilja, Pilla o Fia med på träning för Milla. Kändes jätte bra verkligen. Pilla kommer leva länge på den timmen :P Persilja va jätte duktig o gick jätte fint hela tiden, även om de märks att hon inte har dom rätta musklerna än. Men det är ju därför vi tränar, för att bli bättre! :)
Gemini är dock grymt halt, hoppar i princip på tre ben. Tror det är holböld, så Hans kommer och tar i tu med det imorn. Allt runt hästarna är ännu en gång väldigt tjaffsigt, samtidigt så förstår jag dom.. Jag gör så gott jag kan! Det mesta har känts lite rörigt på sistone!
Imorn har vi kvällsöppet i skolan. Börjar 12 så därför ska jag åka och låna bilen av Farmor innan Simon far till Lofsdalen!


Nej, nu ska jag nog försöka jaga igång Simon lite så de händer nånting!!

Haha, bjuder ännu en gång på denna bild. Tycker den är så rolig xD

Puss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0