13 November

Fredag den 13!!! Min dag har gått ganska bra, förutom mitt dåliga humör.. Ända tills ikväll!!

Började dagen med att åka till stallet 06.00, efter de va bar de av till skolan 08.00 - 12.00, då kom farmor o hämtade mig, sen åkte jag med henne till vika o lånade bilen för att åka till Tomteland och jobba, de gick oxå jätte bra o de vart några timmar :) Sen åkte jag hem o då vart jag på jätte dåligt humör, har ingen aning varför. Men grinig blev jag. runt 21.00 kom Linnéa o då for vi ut med Jettan mot skogen. Åkte efter studentvägen en bra bit. Sen vände vi o for till Donken. Då började de riktiga helvetet. Först dog min telefon, eller den startar, men de står ingen täckning o de går varken att ringa eller smsa. Jag kan inte höra av mig o ingen får tag på mig.  Bara så ni vet!! Sen skulle vi köpa kaffe, vilket gick bra tills vi skulle betala. Då stannar bilen o vägrar starta.. :O Så vi står där i McDriven på donken o får inte igång bilen. Det hade ju inte varit så farligt iof, om de inte stått bilar bakom!! När den väl startat fick vi i princip ta kaffet i farten.

Efter de åkte vi förbi Wasa o träffade Tobbe, sen kom Christoffer o Kajsa, då åkte vi till donken igen och ja.. Mycket mer än så har vi väl inte gjort!  Jag har iaf konstaterat att jag borde sova nu. Ingen idé att vara vaken om de ska fortsätta såhär iaf.. Då blir jag bara ännu argare!

Imorn är de oxå fullt upp. Börjar med att klockan ringer före 08.00, då läre jag ut o rida. Tror Linnéa hänger på?! Hoppas på de! Sen ska jag vara i skolan 13.00 för öppet hus, slutar där 17.00 o sen ska jag skynda mig ner på hallen o börja jobba! Dagen är fullspäckad, men jag hoppas ändå Simon kommer hem så jag får lite sällskap! Annars bryter jag ihop.

Vill passa på att be om ursäkt för mitt inlägg igår. Läste igenom de tidigare idag o kände att jag var otroligt negativ!

I övrigt så har jag och Elli börjat smida planer inför vintern ;) Kommer bli såå grymt bra! (för er som får en speciell inbjudan förstås xD) Eller va säger du Elli?

Nej, God Natt på er där ute!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, och det skulle vara kul å veta vad man har tackat ja till? :)

2009-11-14 @ 21:33:08
URL: http://twikstrom.blogg.se/
Postat av: Elli

Ohjee, Kommer bli la grymto ;D hehe

2009-11-16 @ 16:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0