12 November

Egentligen så känner jag inte alls för att blogga idag! Men eftersom att Simon inte har annat för sig på dagarna än o läsa va jag gör så kan jag väl skriva några rader :P

Idag har jag iaf äntligen varit ute o ridit igen. Något jag verkligen har saknat under dessa storstadsdagar! Älskar verkligen min ponny, även om hon ser hemsk ut just nu!!

Skolan idag va mindre roligt, ända tills vi hade barkunskap med Tina. Tant grinpitt behöver vi inte ens nämna...
Efter skolan for jag iväg till Gesunda o Tomteland! ;) Kändes faktisk ganska bra att vara tillbaka i kaoset :P I övrigt har de faktiskt inte hänt så mkt idag. Var till vika o hämtade Fia, vart en stund vid köksbordet hos Familjen Wikström medans jag väntade på att hon skulle bli klar. Alltid lika trevligt! :)

SIMON!! Kom hem.. Risken finns att jag börjar gå vilse!



Bjuder på en muppbild från hemresan! ;) Den får pigga upp detta trista inlägg i väntan på nått nytt intressant att skriva/läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0