11 November

Jag blir så arg! Jag hade skrivit klart hela inlägget för idag, sen bara försvann alltihopa!! >_<
Så, det är bara att börja om!

Har iaf precis kommit hem till Mora igen. Igår va de ju som ni alla vet P!nk konsert, och de va helt makalöst bra! Det var verkligen de bästa jag någonsin sett o hört i musikväg! Vilken människa! Även om vi satt längst upp i hela globen. Till alla er som är lika höjdrädd som jag.. Boka INTE biljetter på sektion c i globen!!!
Kvällen var iaf de bästa på länge, hade så otroligt roligt och jag hade aldrig tackat nej till och vara med om samma upplevelse igen!
Men innan vi kom in så va de ingen höjdare. Vi stod ute i kö säkert 1 timme. Ingen hitt när man har leggings o skinnjacka kan jag lova! :P Lovar att ni ska få se bildbevis på att jag va där, även om de vart väldigt dåliga bilder med tanke på hur långt de va ner till scenen!

När vi njutit av musik i några timmar va de ju dags att ta sig ut, vi skulle träffa Lena, Mattiaz o Saabri(?) utanför Donken. Så vi sprang!!! Haha, de måste sett roligt ut, speciellt ner för alla trappor :P Roligt och se Mattiaz igen iaf, de va länge sen. Sen skulle vi pallra oss till t-banan. Vilket bara de va en historia för sig. Haha, de satt typ Takidaaffischer överallt och eftersom att Simon är ett stooort faan så tyckte vi att han skulle få en sån. Problemet va att jag tyckte de va jätte pinsamt o sno en eftersom de va massa folk överallt. Så de fixade Caroline :P Roligt va de :P Sen när vi väl satt (eller stod o trängdes) på t-banan så kom hon på att hon va hungrig, då hade hon nå äckliga havrekakor dränkta i vitchoklad som tydligen skulle vara nyttigt..? Men gott va de inte xD Tillslut kom vi iaf ut till Lidingö, vid de laget trodde nog halva stan att vi va skitfulla :P Skulle vart på kaffe o vatten de då! ;) Men roligt hade vi, länge sen jag va ute på en sån roligt turné kan jag lova! Just ja, på tåget hem har vi ju faktiskt träffat en kändis! Vanja(?), hon som har varit med i Björnes Magasin :P Grymt trevlig människa (:

I övrigt längtar jag jätte mycket efter simon! Livet flyter på jätte bra o jag är grymt glad, men de är inte helt komplett så länge han är borta. Så nu får du ta o pallra dig hem innan jag börjar gå vilse på nätterna! <3

Imorn är de bara att pallra sig till skolan igen. Börjar 08.00, och slutar därefter nångång :P Då kanske de tillomed blir en tur till Tomteland. Gryn behövde hjälp, och va gör man inte för bästaste Nisse Gryn? :D

Tack för en underbar sthlmsvistelse Caroline! detta måste föras om! <3


Ni får njuta av en google bild tillsvidare! ;)




Kommentarer
Postat av: Ca,

Tack själv! Det var verkligen asroligt att åka på det här med dig!! jag skickar bilderna när vi är inne på msn samtidigt :) <33

2009-11-12 @ 18:05:25
URL: http://carolinelenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0