10 November

Datumet ser otroligt bra ut tycker jag idag ;) Kanske för att jag har sett fram emot denna dag ungefär sedan i slutet av Juli. Senast jag var på konsert så stod det James Blunt på biljetten. Denna gång står de ju som ni alla redan vet Pink! :D Vi kom iaf hit runt 10.00 i förmiddags, sen vart de lite smått shopping (för de få slantar som finns kvar av min budjett(?)), vart även lunch o fika så tjocka är vi inför kvällen :P Nu sitter vi iaf på Lidingö o jag är helt klar medans Caroline nu förmodligen ska locka håret? (:

18.00 går bussen härifrån och in mot stan där vi ska köpa kaffe! Jag älskar att köpa kaffe(även om det är en dålig ovana).. Men jag älskar köpt kaffe för att de är så otroligt gott o dricka ur dessa pappersmuggar med lock! xD
Vi raknar iaf med att vara ute vid globen ca 19.00 och då lär vi ju ta och leta oss upp i taket där vi ska sitta, om jag törs :P Kanske ska ta låga skor iaf? Kanske känns de mindre högt då? :P Det ska iaf bli grymt roligt o få träffa Mattiaz igen ! xD

I övrigt så trivs jag otroligt bra med livet just nu! Älskar när de flyter på och man kan njuta av varje sekund. Satt och funderade på tåget ner hur början på nästa vecka kommer bli om jag känner mig såhär pass glad nu! Jag längtar verkligen!!! Till min tröst just nu då.. Eftersom att jag inte har allt jag vill ha, precis där jag vill ha de, precis nu så har jag bakgrundbilden på telefonen ;) Snyggisch! <3  Tänk att man kan bli så glad av en annan människa! :D <3

Nej, nu ska jag nog slänga mig i soffan en stund till o kolla åp nå dåligt program som rullar, innan de är dags att dra på sig skorna o knata till bussen. Känner att kvällen kommer bli grym! Lovar er att bilder kommer, bara Caroline ser till att knäppa o sen langa över dom till mig! (Måste verkligen skaffa en kamera!!! Jag måste nog vara den enda i hela världen som inte äger en xD)

Hoppas ni får en trevlig tisdagkväll runt om i landet! (:

Pusss'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0