8 December

Idag känner jag att jag gjort någonting. Dock känns det som ett steg i rätt riktning! Jag bryr mig om så många, så mkt att jag ibland glömmer bort mig själv. Igår kom jag på mig själv och därför bestämde jag mig idag! Jag tror att det här kommer bli bra!

Skolan som vanligt idag. Började med redovisning på sammhällskunskapen, kände mig otroligt pepp inför den. Men när jag väl stod där så funderade inte internet så de vart ju bara kattskit av alltihopa iaf.. Kan man ha mer otur?o_O
Sen hade jag ett lååååångt hål o tog mg tid att prata med lite lärare som jag kände var välbehövligt! Kändes faktiskt rätt bra efteråt!

Så mkt annat än det har inte hänt idag. Bara mamma kom hem for vi till stallet. Begärde mkt av min stackars Pärla idag. Men oj så hon kan springa! Dock finns det fortfarande människor i denna värld som inte slår upp ögonen och ser att hon verkligen kan, detta gör mig otroligt arg! Kanske är det för att jag alltid har haft det stödet bakom mig genom alla år? Det börjar nog bli dags att ta det stora ansvaret själv? Tror nästan det! Och även om det kanske känns tungt att tänka på så är jag ganska säker på vad jag vill och hur jag vill göra.. Inte med livet i sig, men med mycket annat!

Det finns människor i den här världen som får mig att må otroligt bra! Hur det kommer sig vet jag faktiskt inte? Men jag tror att ag ännu en gång börjat inse vilka som är mina riktiga vänner, vilka jag kan lita på och vilka som verkligen gör mig glad! Och just nu så tror jag faktiskt att det finns en specifik person att syfta på! Dock nämner jag inga namn till er nyfikna läsare ;) Något ska jag väl hålla hemligt? :P

Nu blir det nog ett avsnitt av One Tree Hill och sen sängen. Tänkte för övrigt att det skulle bli en tidig kväll ikväll eftersom det inte vart det igår. Men då tyckte Döllan att jag skulle kolla på innebandy 21.30 och självklart var jag och kollade på innebandy ! :) Däremot så tror jag att han får rycka upp sig lite i målet till nästa match, annars tappar han publik :P 4-7 till "Ahos lag" :P

Puss´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0