7 December

Har egentligen inte så mkt att skriva idag. Men vi kan ju göra ett försök!

Hade verkligen lovat mig själv att jag skulle vara med på idrotten idag, men icke! För de första så kom jag inte upp ur sängen för ens Adde ringde o väckte mig strax efter 09.00. Väl ute i bilen så startar den inte pga att batteriet dött under natten. Så de va bara o vänta på att pappa kom o hjälpte mig och de gick i fiiint! :) Väl i skolan så va ingen där, vilket innebar att vi sket i de och åkte hem igen.. Bra start på mitt nya skolliv! (Y)

I övrigt har jag under dagen kommit på att de finns ganska mkt människor i denna värld som skrämmer mig, väldigt mkt! Sånna människor som man "växt upp med". Hur kan de gå så otroligt snett? jag blir arg, men samtidigt tycker jag de är så otroligt synd! Visst, alla gör vad de vill med sina liv. Men de ska inte behöva gå så snett som det faktiskt i många fall gör!

Ikväll ska jag fortsätta plocka lite inne hos mig. Kände att de va dags nu, men orken har verkligen inte funnits! Jag har ingen lust eller ork till någonting just nu. Jag behöver annat väder! Ge mig tillbaka snön som föll i lördags! I love it!

Nej, dags att göra lite nytta, kanske är de bäst att plugga lite oxå! Redovisning om Knutbymorden imorn! (Y)


Puss´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0