6 December

Känner att tiden går väldigt fort. Jag menar, de är redan 6 December! o_O

Gårdagen var otroligt uppskattad måste jag säga. Va först till Farmor o Farfar och hälsade på lite, eftersom farfar fyllde år i fredags (: Sen pallrade jag mig ner till Eva & Håkan. Följde med Pelle o skutsade dom till Järpesbo, sen for vi till Maxi o sen vidare till Vika o kollade på film (flickan som lekte med elden). Helt okej film, dock kunde ju slutet ha vart mycket bättre! Strax efter 12 ringde Håkan, då hade han tröttnat :P Men när vi väl kom till Järpesbo igen så vart vi kvar där i typ en timme, Eva hade då inga planer på hemfärd! :P Väl hemma i Mora igen så va klockan ca 03.00. Men inte gör de nånting! (: Jag hade iaf en jätte trevlig kväll som var välbehövlig :)

Idag var det meningen att jag skulle släppa ut hästarna, men kroppen orkar verkligen inte upp på morgonen. Det spelar ingen roll när jag går o lägger mig, jag somnar ju inte iaf. Kan detta verkligen vara jag? Börjar faktiskt fundera! När jag väl vaknade imorse så va de bara att pallra sig till Gesunda o Tomteland för jobb. Skapligt med folk o jätte mkt att göra..Kändes som att jag var helt själv kan jag ju lova, ända tills Sara kom :) (Mi älskar "gamla" nissar!) Var klar hos tomten 17.30, då va jag till stallet. Äntligen fick jag komma ut med min pärla! Känns som att de var evigheter sen. Tiden räcker inte alltid till. Varför måste man sova? Tänk va mkt mer man hade hunnit med om man var vaken jämt!!? (: Men icke!

Ikväll blir de tidig kväller iaf, även om jag inte sover så ska jag ta det väldigt lugnt. Ser fram emot idrotten imorn! ;) Första på väldigt länge! Men först ska jag kolla på 90210! Känner mig faktiskt lite sällskapsjuk tom ;)

Puss´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0