28 December

Hemma igen.. Vart några timmar på Tomteland idag igen, sista dagen för säsongen? Härlig dag vart de iaf, med en av dom bästa, Elli. Lagomt med folk, vi har liksom lite att göra hela tiden :)
På hemvägen vart de ett stopp i Vika o sen Mora. Hann med en maskin tvätt, stallet o lite plock här hemma. Sen kom Elli hit bara hon hade tränat o då for vi till Vika igen :) Väl där vart de glögg, prat o kortspel med Therese. Alltid lika trevlig hos den familjen! <3

och nu sitter jag här.. ollar ännu en gång på sällskapsresan! xD  Det var ju egentlignen meningen att även jag skulle till Åre över nyår. Men jag känner mig inte alls lika pepp längre, förkyld har jag oxå lyckats bli. Så de blir god mat o partay med The Sisters istället :) Men jag känner att de blir minst lika bra :)<3

Imorn ska jag förnya min garderob inför torsdagen! Känner att de är ganska välbehövligt :P Så Linnéa lär väl förhoppningsvis höra av sig under förmiddagen? :)

Men.. Nu är de dags att krypa ner i min nybäddade säng!

Puss på er!



Känner mig både glad, ledsen o fundersam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0