27 December

Försökte skriva ett inlägg igår, som faktiskt vart ganska långt... Men självklart så lyckades jag komma åt en knapp så allt försvann!!! o_O Men vi gör ett nytt försök!

Julafton

Som jag skrev tidigare så började vi dagen med en ridtur i Selbäck. Efter det vidare till Farmor & Farfar i Vika :)
Efter det bar det av hemåt o en sväng in till Moster.. Men efter en stund kom Linnéa o Elli och hämtade upp mig så jag va med dom till Långlet medans dom tomtade. Efter det vart det paketöppning. Sen kom pappa på att det inte alls va speciellt roligt hos Moster så han ville Tomta hos Beja i vika.. Men han va inte hemma så vi slutade inne hos Pär o Marina istället, där det vart spel :)
Efter att vi skjutsat hem pappa så åkte jag o Linnéa till Kyrkogården. För första gången var jag till Olsson <3
Saknar dig otroligt mkt vännen!

Under juldagarna har det även varit mkt prat om Faster. I år är det 28 år sedan hon försvann.
Så det vart en snväng förbi hennes sten oxå <3


Juldagen

Ja.. Då vart de Tomteland hela dagen. Totaldött på folk så jag hade nog lika gärna kunnat stanna hemma!
Efter det bar det av hem för ett snabbt ombyte och sen vidare till Vika :) Där vart de hockey och glögg med Familjen Wikström. Vilket var väldigt roligt!
Sen hem och en snabbdusch för att sedan bege sig ner på hallen för ytterligare jobb :)

Annandagen

Ja, igår vart det inte många knop gjorda. Sov bort halva dagen, träffade Robin en sväng och skjysade Fredrik.
Sen låg jag framför tv:n resten av kvällen!

Idag

Fick sova länge idag oxå :) Har hunnit skjutsa Lillebror ner på hallen och nu tittar jag på Harry Potter :)
15.00 börjar jag jobba på hallen och sen vet jag inte riktigt vad som händer, men de visar sig :)


Som sammanfattning av dessa dagar så kan jag inte säga annat än att dom har varit bra!

På onsdag bär det av till Åre och jag hoppas på några grymma dagar där! :) <3

Puss´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0