24 December

JULAFTON!


Johoo ni! Snart kommer Tomten, eller kanske inte riktigt snart men om några timmar (:

Pappa kom in och väckte mig 07.30 imorse! Lite segt var de faktiskt efter gårdagen. Men upp efter ett tag och sen till stallet. Som vanligt på Julafton så har jag och mamma varit ute och ridit. Dock tidigare än vi brukar, och jag tror nog att vi var dom första och enda vakna i Selbäck just då :P Barbacka mys vart det iaf med Persilja :)

Igår va de jobb på Tomteland som gällde hela dagen. Efter de sprang jag runt som ett skållat troll och skulle hinna slå in paket, byta kläder, damsuga, hitta skridskor osv innan jag skulle till storasyster.
Vi hade nämligen lilla julafton hos dom igår :)

Efter det bar det av till Vika och familjen Wikström, på med varma kläder och sen vidare mot hockeyplan där vi hittade Linnéa o Tobbe :) Övriga måste ha fått sig ett gott skratt när dom såg mig på skrillor ;)
Men tillslut gav jag och mina fötter upp. Då kom jag o Elli på att vi skulle åka spark o pulka, så vi for runt huset som små tomtar och bar på stegar o pulkor o badringar xD
Kvällen erbjöd iaf allt från snöänglar till åkning med badring från tak. Grymt rolig kväll :P <3

Nu har klockan hunnit bli 11.45 så jag ska väl fortsätta göra mig klar innan vi ska iväg till farmor :)

Puss & Good Jul på er! <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för igår :)

God Jul <3<3

2009-12-24 @ 13:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0