21 December

Just nu är jag otroligt trött på min familj!!! Någon som har ett litet krypin över till mig? Gissa om jag längtar till studenten!! o_O Varför måste alla bry sig i allt? Kan inte jag få sköta mig själv? TACK!

Kom nyss hem, har varit ute och farit med Linnéa o Tobbe en sväng ikväll. Dock gav jag upp ganska tidigt, känner att jag är totalt slut i kroppen efter helgen. Känner egeltligen inte för nått annat än och sova, men innan jag gör de måste jag plugga.. Har omprov i sammhällskunskap imorn kl 08.00. Men efter det ger jag upp! Inge mer skola för min del, teatern får dom ha för sig själv!

Har iaf varit ute och ridit med Malin idag :) Härligt att få ut båda monstren! Får väl se när de blir nästa gång.. Imorn ska jag ut o handla med Farmor o Farfar, på onsdag blir de jobb, efter de glögg hos syster o sen ska jag åka skridskor med mina favoriter i Vika! :)

Men jag tror detta får vara nog för denna gång! Ha det så bra alla! :)





Puss´



How could this happend to me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0