14 December

Jag har dansat bugg idag, den ni ;) Historien om hur de gick kan vi ta en annan gång ;)

Efter de hade vi hål fram till 13.15.. Då va de religionsredovisningar och de sööööööööööög! Usch så tråkigt de va och lyssna på!

Måste ge ett stort plus till min favoritgranne oxå som gick upp efter att jag väckt han imorse o skjytsade mig till skolan och sen hämtade mig bara jag slutat oxå! Puss!!
Väl hemma åkte jag o pappa till stallet, hade lovat och följa med ut en sväng med Persilja. Men Maya kom in med tre skor så de vart inge körning för hans del.. Dock fick han lära mig käöra traktor, så nu ni! Nu har Marie lärt sig köra traktor ;) (Y) Tummen upp för mig!
efter de kom jag på att jag skulle tömköra Persilja, vilket jag försökte med. Dock va de ingen hitt när de öser ner snö, hästen inte lyssnar, får styltor och skiter i om jag åker på fötterna bakom! Gör wett nyttförsök på onsdag! ;)
Och nu sitter jag här.. Om 30 min ska jag kolla på Ullared, Mattiaz är ju med! :D
Sen ska jag kolla på film, Systrar i Jeans - Andra sommaren! :) (Y)

Imorn vet jag inte riktigt vad jag ska göra, förutom prov i samhällskunska >_<  Men onsdag o torsdag är jag ledig :D


Jag kan ju göra er lite nyfikna genom att berätta att jag gjort en grym upptäckt idag! ;)

Puss´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0