13 December

Ja.. Vart ska vi börja? Jag har faktiskt inte så mkt och skriva om helgen faktiskt! :P Förutom att jag känner att den har arit förvänadsvärt bra :)

Igår började jag jobba 09.00 på Tomteland, väl där förstog jag verkligen inte varför jag skulle börja så tidigt när jag inte skulle öppna grillen för ens ca 11.30. Men eftersom det alltid finns saker att göra i detta fantastiska sagoland så pysslade jag med både det ena och det andra. Kändes faktiskt ganska skönt och få komma upp i tid en lördag och känna att man fått nogot gjort. Dagen rullade på bra och jag fick oväntat bra kritik av besökarna som köpte mina hamburgare! :D Det var meningen att jag skulle åka från Tomteland absolut senast 16.00, men tidsoptimist som jag är så kom jag och Therese iväg ca 15-20 över :P På hemvägen hann vi även konstatera att det var grymt halt oxå ;)
Det vart hem och ta en snabb dusch och sen ner på hallen, väl där nästan tvärdog jag. Från att ha speedat hela dangen ill och stå still i flera timmar.. Men klirr i kassan skadar aldrig ;)
Efter hockeyn skulle jag köra Linnéa o Therese en vända, Elli följde oxå med. Sen for vi till Mora o hamnade hon Eld. Efter de vidare mot krogen.. Förstår inte va alla ska dit och göra hela tiden?! Det är som Elli säger, skogen är verkligen bäst! =)

Idag var jag faktiskt uppe före 08.00 och for till stallet, gick en sväng med Alsan sen for vi hem och sov några timmar igen :) Myysig hund det där. han lägger sig i sängen och sover precis lika länge som mig :P Dock har jag just nu lite dåligt samvete eftersom jag lämnat han helt själv hemma.. Marie är ute äventyr ;)


Puss´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0