11 December

Jag har delade uppfattningar om tiden just nu.. Den har gått väldigt fort men samtidigt väldigt sakta! Skolan idag va totalt värdelös! Började med Lucia 08.15, vilket jag lika gärna kunnat skippa! Sen en lektion, prov i Projekt o Företagande.. Vilket jag fick reda på imorse så de sög ju! Efter de vart de Tomteland och där sjönk humöret kan jag lova! Hatar när folk säger åt mig vad jag ska köra o samtidigt stressar runt utan att ha något att stressa för! Shit, människorna kommer dö av stress!!!

Efter de vart de hem och sen kom Döllan förbi och kolalde på Idol! ERIK VANN!!!!!!!!!!!!!!:D
Sen skjutsade jag hem han och fortsatte till Hindriksheden, vem jag träffade där får ni fundera vidare på  ;)

I övrigt har jag blivit besatt av en "gamal låt"!

If today was your last day and tomorrow was to late, could you say goodbye to yesterday?

Puss´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0