10 December

Dagen började i sängen och slutade i sängen! Kände inte alls för skolan imorse.. Ont i halsen och ögonen kunde inte hålla sig öppna! Runt 12 stampade mamma in genom dörren och undrade varför jag inte var i skolan.. sen skulle hon ut och shoppa så de va bara o pallra sig upp och följa med på en vända runt Mora.

Sen kom pappa hem, då for jag o han ut i stallet och rörde på Persilja o Maya, dock har jag kommit på att pappa nog ska hålla sig till och köra Pilla o Gemini. Maya galopperar bara när han kör o Persilja ligger brevid :P haha, lite roligt är de allt när han kommer på de själv ;)

Så mkt mer har de väl inte hänt idag! Va nyss till Farmor och lånade bilen. Känner nästan att samvetet böjar tryta när jag lånar den hela tiden utan att tanka själv..! Men jag jobbar på de! (:

Imorn måste jag åka till skolan, börjar med Lucia.. Men efter att ha läst Thereses blogg vart jag faktiskt lite sugen på att åka till vika :P Fatta mysigt och titta på Lucia för "barn"! Synd att Tyra inte går kvar i Mora på dagis. Älskar sånt! Längtar tills de blir dags för Ebba & Wilma! :) Ser fram emot allt med dom två trollen! Underbara ungar! <3


Efter skolan imorn blir de jobb på Tomteland och efter de julbord på ishallen? Har faktiskt inte riktigt bestämt mig än.. Men jag lär väl följa Linnéa så hon slipper sitta där själv med alla fyllon! :)

Puss´

Kommentarer
Postat av: Anonym

viken tur att du slapp följa med då, när inte jag heller hade någon lust att åka dit, ;P

2009-12-11 @ 18:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0