1 December

Känner att tiden börjar gå alldeles för fort nu! De är ju snart jul..
Idag vaknade jag iaf o va helt slut, igen! Somnade 02.30 och vaknade 04.00 igen och låg bara och vred mig. Usch! Men de va bara att pallra sig upp när klockan ringde 05.30. Dock så va de ju lite glädjande med minusgrader och ett tunt snötäcke på marken. Känner att jag behöver snön nu, jag blir bara deppigare o deppigare ju mer de regnar!

Skolan har väl funkat ganska bra idag iaf. Började med samhällskunskap, och äntligen får vi göra nått intressant där. Jag och Adde ska skriva om morden i Knutby. Känner att jag kan fixa de utan problem! Efter de hade jag hål fram till 12 o då hann jag träffa Tina o prata lite, hjälpte henne med blommorna till restaurangen, sen kom Maya och vi pyntade lite till där ute. Efter de va de prov med Monica i alkoholhantering, gick väl sisådär. Jag fick bara total blackout av och sitta där, antar att jag tänkte för mycket? Senare bakade vi iaf pepparkakshus, började tsm med Sara o Maya men de slutade med att jag fick slutföra dekorationen på "Mr Ingenting"s hus xD

Bara jag kom hem så tittade Elli in en sväng, alltid lika roligt och träffa henne! Haha, och så roligt vi har! Kan ju avslöja för er som kommer att delta i våran lilla plan att det kommer bli grymt! Ni kommer INTE ångra att ni följer med, jag lovar!! (:

Skulle egentligen ha hunnit med att träffa Robin idag oxå, men tiden räcker inte alltid till. Så vi tar en "göraingentingkväll" på lördag istället!
I övrigt blir det jobb i stort sätt hela fredagen. Slutar skolan 12.00 o börjar jobba på Tomteland strax efter, ända fram till ca 16.30. 17.00 börjar jag på ishallen och sen ska jag hem och göra ingenting. Måste se till att städa lite oxå. Sen på Söndag blir de ännu mer jobb på Tomteland. Då ska jag dit och bossa i cafét! En fågel viskade i mitt öra att de va lite behövligt?! ;)

Nej, nu ska jag försöka få tag på Elli och se om jag fick nån skjts med dom till Vika, så jag kan hämta min fiiiina favoritbil!


See Yaah!
Puss´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0