Uppdatering

Nu har jag nyfärgat hår.. och öron! Sombi är duktig på att både färga hår, öron, kinder och hals! :P Så nu kan jag iaf dö i lugn om jag nu skulle vara smittad av svininfluensan xD

Jag måste verkligen skaffa mig en kamera!!!!

Idag när jag var hos Sombi så har jag tvingat henne och lyssna på grymt bra musik.. Grejen va ju att hon tröttnade med tanke på att jag bara spelade en och samma låt :P Jag har nämligen kommit fram till att Alan Jackson är bäst! Totalt överlägsen! Erik, du som lyssnar på bra musik! Varför har du inte spelat Alan för mig förut? Mupp! Tur att någon spelade för mig! Alan Jackson - Remember When, och nu när jag lyssnat mer på den så minns jag mer än vad jag egentligen vill..


Mycket bloggande om sommar överallt nu.. Även hos mig, så jag fortsätter!

Sommaren 2009 kommer jag aldrig att glömma! Det har hänt så otroligt mycket.  Jag (och många fler) har förlorat en väldigt nära vän, vilket innebar att jag fick gå på min första begravning och de hade jag då klarat mig utan! Jag har träffat massa nya människor o fått nya vänner. Jag har varit glad och ledsen, sett nya platser och vart ute på otroligt roliga "äventyr". Men det bästa av allt! Jag har fått känna hur de verkligen känns att vara kär, på riktigt. Även om det kanske inte slutade perfekt. Men glad och lycklig har jag varit :)  Fast nu är nog sommaren över, Tyvärr! 
Vintern däremot behöver inte komma riktigt än. först vill jag ha en härlig höst, med förhoppningsvis bra väder!
Tack ännu en gång alla underbara människor för denna sommar!

Nu ska jag fortsätta lyssna på Alan Jackson en stund och sen krypa ner under täcket och kramas med kudden!



Everything I love is killing me
Cigarettes, Jack Daniels and caffeine
And that's the way you're turning out to be
Everything I love, gonna have to give up
'Cause everything I love is killing me



Puss´



Bjuder även på denna bild ;)

Kommentarer
Postat av: Ca,

Men Mariiiie du ska vara glad över att vara med på bilderna på min blogg :)

Haha om det fortsätter så, så har nog inte Gryn några glas kvar tills nästa år xD haha

2009-08-19 @ 16:39:04
URL: http://carolinelenner.blogg.se/
Postat av: Gryn

Håller med! S09 har varit GALEN!! Galet kul & galet ledsamt...Men det är väl de som kallas livet!!? Puss på dig min lilla piggelin! ps plastmuggar is the shit!!

2009-08-19 @ 18:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0