Torsdag

Jobbet sööööööög! och jag tycker inte om högsta chefen... >_<  Plus att min blivande man höll på att dränka mig! Usch på dig!

Kom hem från TLD runt 18.00 (: Då vart de stallet och en lååång ridtur med Linnéa, vilket va väääldigt länge sen och grymt roligt :P Mitt humör är för stunden på topp och jag älskar mig häst över allt annat!

På tal om Persilja.. eller hästar över huvudtaget. De är en otroligt grym känsla och veta att man kan lyckas så bra med en häst.. När jag fick henne kunde hon ingenting. Nu är hon nästan bäst (; På tre år har vi kört in henne, jag har ridit in henne och jag håller på att utbilda henne lite smått på egen hand. (observera att hon endast är nyss fyllda 4 år). Hon är i stort sätt inte rädd för nånting, hon badar och man kan ha med henne överallt! Ganska Grymt om jag får säga de själv! *stolt*


Nog pratat om hästar (: Egentligen va de ju meningen att Agnes skulle ut och skena med mig idag, fast så bidde de inte =/ Däremot kommer hon på Måndag istället (: Wihooo! xD

Imorn är de tomtepartaj och avslutning, och jag firar att min 5:e säsong på Tomteland är över! Yes, överlevde ännu en säsong! :D Sen på lördag blir de ännu mera partaj, men innan de blir de Rättvik med Vicky!




Puss´



Loved you yesterday
Love you still
Always have, Always will

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0