Tisdag

Allt började så bra.. och nu går de bara utför! F**********N! Hur kunde jag vara så extremt dum? Jag gick på samma skit IGEN! Jag orkar inte gräva ner mig mer.. De tar för hårt på krafterna! Snälla, gör mig glad!


Jobbet va förvånansvärt roligt idag.. Och jag ska gifta mig snart! Nisse Napp (Johnny) har friat :D Grymt rolig scen för er som inte såg! (stackars mamman som skulle handla kaffe) Han gick tillochmed ner på knä och sen fick ja en ring! :P
Sen fick ja ett kärleksbrev oxå, eller va man nu ska kalla det?!

<3<3<3
Möt mig i tomtens säng om 10 min

ps Älskar dig /Nisse Napp



Sen åkte Mattiaz med mig hem (: Då kom jag med den briljanta idén att vi skulle ut och rida:P Och eftersom Mattiaz ä en av dom coolaste personen jag känner så följde han självklart med xD och han va jätte duktig :P



och en till..



Tack för en bra dag på jobbet! :) Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0