Söndag

Han inte skriva så mkt igår..

Började med stallet halva dagen. Under eftermiddagen vart de en låång ridtur (: Alltid lika underbart!


Ikvällen tillbringade jag i Älvdalen tillsammans med Isak & Caroline :) Förutom dom två så sög de verklingen. Äldalen förblir en liten håla! Jag fick iaf dansa till Scotts :) Även om de troligtvis hade gått bättre med lite alkohol, eller va säker du Isak? ;) Strax före 01.00 va vi totaltrött på stället och begav oss mot Mora och Donken.. Då hade vi även hittat Elli :) Men efter donken så va de ingen som orkade nånting annat än sova och stackars Elli som skulle jobba kom hem efter 02.00. Hoppas de gick bra på TLD iaf söt?:)

Tyvärr har jag inga bilder från igår.. Måste investera i en kamera!

Nästa helg är redan nu smått planerad och den kommer bli kung! Venjan hade vart kul, men för att göra så många som möjligt glada så skippar jag de, men hoppas ni som ska dit får roligt för de ska jag ha! :)

Idag har jag förresten betällt biljetter till Pink oxå! :) 10 November, jag och Caroline på Globen! Kommer bli BÄST! <3



 I really miss you! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0