Söndag kväll

Ännu en uppdatering för dagen..

Grymt rolig kväll! Isak Bogg, vart har du varit i hela mitt liv.. Haha, fjortis!

De vart iaf vika ikväll. Eller ja, först vika sen mora, efter de en sväng runt Sollerön/Gesunda och efter de mora och sen vika igen :P Isak skulle bada, men större badkruka får man ju nästan leta efter.. xD Men självklart styrde jag upp alltihopa och for under vattnet först! Och nu är jag hemma igen..

Imorn blir de jobb och sen har jag massa saker och göra! Mamma är bitter, pappa har blivit ganska snäll men tjata är dom fortfarande bra på.. Konstigt att man inte vill vara hemma?!


Jag vill ha tillbaka min energi.. Jag vill orka göra nånting! och de är för sent att säga "Please Don´t leave me".. Mitt hjärta skriker "Please come back" .. Jag saknar dig!

Puss´

Kass kamera.. Men vikas största badkruka fick vi med iaf xD

Kommentarer
Postat av: alla tjejer i världen

FAN vilken hunk till kille , hörde att marie va den riktiga badkrukan ;D

2009-08-04 @ 02:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0