Söndag

Tillbaka på brottsplatsen! :)

hade ställt klockan på 9 imorse, tänkte jag skulle hinna mocka innan jag åkte till venjan.. Men eftersom att jag somnade 4 så ville jag tydligen sova lite längre.

Strax efter 12 for jag till Venjan. Va ute och red med Agnes i typ 1½ timme :) Härlig Härligt! Och jag fick en kompis! Eira(?) Grymt söt häst!

Bara jag kom hem därifrån vart de en tur med Persilja, Fia o Pilla :) och nu är jag tillbaka i vika, fick nyss besök.. Eller han är kvar än så jag ska väl vara lite social :)

uppdatering senare!

I´m back!


Nu kommer uppdateringen!

Linnéa, Westman o Isak åkte nyss. Trevligt med sällskap, även om Isak va äckligt jobbig och dom andra två nötterna mest satt och va söta tsm! xD

Isak är terrorist! Skojar inte! Jag ska göra mig av med alla äggklockor i hela huset, helst alla i hela landet! Jag ska stoppa tillverkningen! Bra där Marie! :D



Grymt härlig söndag har de iaf varit! Läste nyss Agnes blogg, och de du skriver är så sant så sant! Tack Danne o Pekka för att ni finns! För hade inte ni funnits så hade jag troligtvis inte träffat Agnes, och tänk vilken katastrof de hade varit! De är läskigt hur bra vi förstår varandra! :) Jag tror verkligen på ödet, allt har en mening! (jag kommer få MVG i religion! xD)
Men ett inlägg om ödet och om meningen med livet får ni läsa om vid ett annat tillfälle för nu ska jag krama kudden och försöka drömma nått som får mig att vakna imorn och vara på topp! Stallet 06.00 as always :)<3


Ni ska få nått att fundera på, eller två saker!

1. Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig..
2. Man blir kär i vem man vill..

Fundera på dom två meningarna & Kommerntera!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, ja jag tror du å Eira hade "kärlek vi första ögonkastet"? ;) :D <3

2009-08-30 @ 22:02:15
Postat av: Westman

Vem kallar du nött? Tror inte du ska vara så stöddig faktiskt;) hehe

2009-08-31 @ 19:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0