Söndag

Ännu en helg avklarad.. Varför går allt så jävla fort? Stanna tiden!

Igår vart de iaf stallet hela dagen, fixade så fiint så! Sen va jag med Linnéa o Therese till Furudal och hämtade Eva o Marie! Fylltanter :P Men gud så roliga dom va! ;)
Idag vart det oxå stallet hela dagen. De blir bara bättre och bättre! och eftersom de va så otroligt härlig väder ikväll så fick Persilja sjävlklart röra lite på sig :) Va som vanligt (a) till Vika och träffade Linnéa! (: och nu sitter jag här..

Imorn börjar väl skolan på riktigt antar jag? Usch, jag vill verkligen inte!

På torsdag flyttar jag! :D Inte så långt men just nu är allt bättre än och bo hemma! Trött på och ha folk runt mig hela tiden som tjatar..


Puss´




Det fattas en pusselbit.. och jag vet precis vart den är! :'(

Kommentarer
Postat av: sombi

vart fan ska du flytta ? :O

2009-08-24 @ 00:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0