pissdag!

Va är de för fel på mig? Jag blir så arg på mig själv.. Varför bryr jag mig? Varför tänker jag? Jag hatar och tänka, för ja tänker alltid på fel saker! De spelar ingen roll längre om jag har annat och göra.. De går verkligen inte! Tiden bara rinner iväg och de känns som om jag lever i en dröm! Just nu en riktig jävla mardröm! Jag har inte sovit på en månad, jag pratar inte, jag vill inte göra någonting! Varför kan inte jag fortsätta mitt liv? Fy fan, nätterna är som alltid värst! Jag vet ju precis vad jag vill.. varför kan jag inte se till att de blir så då? använda min envishet o vrånghet till och sluta tänka, sluta fundera och återgå till mitt liv? Kanske har jag bara levt i en dröm hela sommaren? Kanske har jag vaknat nu, vaknat upp till verkligheten? Allt har en mening, och kanske är de såhär mitt liv ska vara? Jag vet faktiskt inte! Ingenting vet jag längre! Faaaaaaan!



Jag trodde verkligen inte att denna dag kunde bli sämre! Men de kunde den visst.. Efter att jag skrivit här tidigare så åkte jag till Selbäck, alltid lika roligt och komma dit men idag va de lite illa, för när jag klev ur bilen och tittade mot en av björkarna som står på gården så började jag typ gråta.. De flög maaassssa gula, fula löv från trädet.. Vilket fick mig och faktiskt inse att sommaren är över nu.. Plus att Persilja har börjat sätta vinterpäls. Va händer med denna värld egentligen? Stanna tiden någon!!!





I can´t stop loving you! :'(

Kommentarer
Postat av: Daniel

Komigen nu...Bara bryta ihop och komma igen´:(´finns inte så mycket annat att göra:/

2009-08-25 @ 17:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0