Onsdag..

Och idag har jag gjort..? Ja, precis! Va har jag gjort sista dagen på migg "långa" sommarlov?
Jag har Vart i stallet, ute och ridit, hälsat på farmor och efter de hälsat på storasyster, Ebba & Wilma sen har jag ju faktiskt vart på höjden och hälsat på Janne & Tommy oxå :) OCH Agnes ;)


Kvällen har vart extremt lugn. Vart film, och inte vilken film som helst! Hannah Montana The Movie xD Läääskigt bra(Y)(A)
och imorn börjar skolan.. Men innan de ska jag hinna med mkt!

07.00 Ringer klockan = Stallet :)
10.00 Ska jag klippa mig!
12.15 ska jag träffa Erik och göra han sällskap när han äter xD
13.00 ska jag va i Aulan!

Okej, de kanske inte va så mycket :P Men varför stressa? Det har jag ju lärt mig att klara mig utan i sommar :) Tack! You know who you are ;) Förmodligen vet de flesta vem som lärt mig de ;) haha!

Ärligt talat så är jag inte klar med sommaren än! Den har försvunnit på tok för fort, precis som mycket annat! Snälla, kan ingen lära mig hur man spolar tillbaka tiden? Jag ångrar inget jag gjort! Men det är så mycket jag skulle vilja uppleva igen. Ge mig tillbaka Juni!



Dags och sova? Tror nästan de :) Sweet Dreams Everybody!





I´ll Go On Loving You :'(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0