Onsdag natt..

Klockan är halv tre och jag har precis kommit hem.. Klockan ringer 07.00 och 10.00 blir de jobb!

Ikväll/natt vart de fiske med Sombi, Isak o Julle.. Vilket började med att vi hamnade hos Julle och skulle leta mask, sen for vi iväg mot älvdalen och hamnade mitt ute i ingenstans med massa läskig skog! Usch! Isak fick självklart fixa mask åt oss alla tre! Men efter att vi hade stått där i säkert 15 - 20 minuter och inget napp även fast de vakade så fick Isak ta av sig byxorna och kolla hur djupt de var.. De visade sig vara ungefär en decimeter!! xD Så då begav vi oss därifrån och om vi hade följt mina råd så hade vi åkt till Vika. Men icke! Vi åkte istället till nån tjärn i Våmhus.. Men på vägen dit kom Sombi på att hon hade glömt sin väska på ödestället i skogen, så de va bara och vända om. Väl framme i Våmhus skogen så va masken slut och de vart räkor som bete istället, men lika värdelöst va ju de! Inte ett enda napp! Nej, tacka vet jag Axi (: Men roligt hade vi ett tag iaf! :)







Nu, när klockan är efter 12 har jag börjat fundera igen.. De är den 6 Augusti och jag vill inte! Hur kan man ha så svårt att glömma och gå vidare? Vad skulle ja gjort utan musiken, vännerna o hästarna?

Dags och sova, eller försöka! Men jag ska försöka skriva av mig lite mer imorn..

Puss´

Kommentarer
Postat av: Ca,

Finns här om du behöver! <3

2009-08-06 @ 19:57:03
URL: http://carolinelenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0