Måndag

Dagen började sådär.. Skulle ha börjat halv 10.. Men åkte inte in för ens strax efter 11. Hade en rolig lektion! Religion ;)

Efter de åkte jag och therese mot vika och sen vart de selbäck med Linnéa.. Väl där hittade vi eyecandy ;)Grymt snygg snubbe, I SELBÄCK! :D

Under kvällen har vi hunnit ut och gå runt vika, bakat pizza och Linnéa har gjort äppelpaj :) Gott Gott!


Va händer imorn? Först skolan, sen? Stallet en sväng, måste se om vi kan få på Pilla några skor. Sen ska jag hinna med och hälsa på Jenny o Erik :) Länge sen nu!

uppdatering kommer väl senare antar jag ;) As Always! 



Och här kommer uppdateringen!

Nu är de dags och sova! Fick sällskap av Linnéa i natt :) Vi följde med Therese hem efter att vi fetat klart. Skapligt läskigt och gå hela vägen från farmor och upp på backen :s

Har inte så mkt intressant och skriva ikväll! Funderar fortfarande på mitt kommande inlägg om ödet, kärlek och meningen med livet.. Måste få det bra, då de blir lite rolig läsning för mina trogna bloggläsare ;)

Ja tyckte ni va dåliga på och kommentera föregående inlägg om funderingarna jag gav er! Ryck upp er lite! De är verkligen något att fundera på!

Sweet Dreams

I can´t stop thinking of you :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0