Måndag

Jobb hela dagen.. Trodde jag skulle få vara med Therese i cafét, men inget blir som man tänkt sig i denna värld.. Istället vart de gotteboden! Totaltråkig dag med andra ord!

Ikväll va de avslutningsfest med grönklitt.. Men eftersom att jag och Therese är så extremt mkt bättre än alla där så tog vi en ridtur i Vika istället! :) Den började otroligt bra, med kvällssol, värme och hästarna sötte sig otroligt bra (eller Rulle xD). Vi va bort till södra Vika och badade, haha! Synd att vi inte hade någon kameraman med oss, eller va säger du Therese? ;) Men kul vare! :D När vi väl hade kommit upp ur vattnet, fått på oss kläder och sadlat igen så bagav vi oss hem. Halvvags hos T började vi mitt i vårt otroligt viktiga samtal funder varför de va så mörk, två rekunder senare började de ösregna :O och de va inte lite de regna heller! När vi hade ca 300 meter kvar till stallet åt T så kom de världens blixt och 2 sekunder senare smällde de som f*n precis ovanför oss, vilket skrämde hästarna skapligt! Sen fick mamma komma och hämta mig och Persilja med transporten, för inte vågade då ja rida hela vägen hem iaf..  Bättre planering nästa gång Therese :P


Imorn blir de mer jobb, och då ska ja va på skitstället själv! Spräng Tomteland!!! Usch! Men imorn kväll händer vad? Ingen aning.. Men till helgen blir de fest! :D






I miss you like crazy! :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0