Helg

Ja, va har hänt under helgen? Som en sammanfattning kan man väl säga.. Sprit!
Pappa kallade mig för alkis när ja kom upp imorse, känns som att de är dags och rycka upp sig. Men ja har ingen energi kvar till och göra de än.

Jag vill bara sätta mig ner någonstans där de är tyst och bara sitta. Jag vill inte prata, ingenting! Nånting har hänt med mig under denna sommaren.. Säkert med många andra oxå, men jag k'nner inte igen mig själv.. Jag är hellre tyst än och prata, jag är hellre ensam än med massa andra, jag gör hellre ingenting än och springer runt överallt. De känns både bra och dåligt.. Men stressen är borta, och jag vet ju vem som har fått mig att bli av med den..

De finns några få människor som jag kan prata med hur länge som helst.. Jag tror ni är ganska säkra på vilka ni är så jag nämner inga namn.. Men de känns verkligen bra efteråt!

Återkommer med en uppdatering.. Mitt nattliga sällskap vill hem!

Puss´



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0