Fundersam..

För de första vill jag bara säga att jag har haft en helt fantastisk dag ;) Fyra timmars ridtur med Agnes xD <3

Nu så.. Jag har börjat fundera, ganska mycket! Läste Sombis blogg här om dagen, hon satt och funderade på att typ en tredjedel av hennes msn kontakter hette  något med typ :R.I.P, vila i frid osv osv.. Och jag har kommit fram till att de stämmer! Den här sommaren har faktiskt inte varit speciellt bra. Eller halva min sommar har varit helt underbar, men de visade sig ju gå åt skogen med den lyckan oxå. De är helt sjukt.. Antingen så är de någon som dör, eller så blir alla singlar.
Jag satt och räknade lite på hur många som hade fått sitt hjärta krossat dom senaste tre veckorna, som jag vet om.. och vet ni va jag kom fram till? Jag kom fram till att 7 stycken har under de sensate tre veckorna blivit singlar.. Är inte de oxå ganska sjukt. Alla dör samtidigt och alla blir singlar samtidigt! Vart är denna värld påväg? Nej, usch! 

Samtidigt så vill jag inte säga att hela sommaren har vart värdelös heller, för de har den verkligen inte varit! Den har varit en av dom bästa men oxå väldigt jobbig.  Jag kan iaf inte göra annat än och tacka alla underbara människor för den fantastiska tiden i sommar :)



Bjuder på bilden! Midsommar i Axi ;)

puss´





Kommentarer
Postat av: Erika

Nog ska vi klara oss utan pojkarna!;)

Dom ställer då bara till de^^hehe

Nu lever vi livet!

2009-08-18 @ 16:41:03
URL: http://esigfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0