Fredagsmys?

Igår va jag och Linnéa och tankade i två timmar så då hade jag inte ork och skriva bara ja kom hem ;)

Men nu så.. Ikväll vart de hockey med Linnéa, Therese o Elli :)  Inte för att jag och Therese va direkt intresserade, men vi hade då trevlig iaf! Vi har stora planer för vårt framtida liv! Om ett år ska vi nämligen flytta till Texas och bli Cowgirls! Men vi kom fram till att vi troligvis inte har så mkt pengar direkt, så vi ser till att vi kan betala flygbiljetten dit, sen bor vi i tält tills vi har hittat våra framtida män! Som vi förresten har lite krav på! Men de kommer bli toppen, eller va säger du Therese? ;) Nej, detta kommer bli toppen!

I skolan har jag oxå varit idag.. Ingen höjdare, men jag tycker faktiskt om min klass! :) Större delen iaf! Tre lektioner idag, om resurstiden räknas? Har iaf hunnit konstaterat att samhällskunskapen kommer bli ganska kul, grymt rolig lärare iaf! 
Var väl klar i skolan ca 11.30, då försvann jag ner på stan med Isak och Erik.. Sen hem, och då slockanade Marie! Vaknade typ 18.00 eller nått av att Therese ringer och vill hämta sina skor :P Sen efter de fick jag för mig och följa med på hockey..

Det var min dag! Och imorn hoppas jag verkligen på bra väder, Axi hade verkligen inte setat fel just nu!



Det var ju så bra! Jag var glad o lycklig! Varför har jag så svårt att glömma? Du kunde, varför kan inte jag? De va inte såhär de skulle bli! Jag älskar ju dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0