Fredag

Idag har jag jobbar precis hela dagen.. Försov mig lite imorse, men ja vart bara 5 min sen! Va på Tomteland från 09.30 till 16.30 sen va de previs så ja hann hem, duscha o klä mig. 18.00 började jag jobba på Hotellet, vart kvar där till 22.05 så helt okej kvällsjobb, plus att de va skapligt lugnt.. Förutom 10 Tyskar som varken kunde svenska eller engelska och skulle klaga, gnälla och bråka.. Usch för turister!

Imorn är jag ledig och då blir de total stalldag! Mkt renovering på G och de blir såå fint! Imornkväll däremot ska jag köra till Älvdalen =)  Känns bäst så med tanke på att de troligtvis blir jobb på TLD på söndag. Halina som ansvarsperson, vem tackar nej till jobb då? Not mee! ;)

Btw, attbropå tomteland. Jag träffade en jätte trevlig gubbe från Jale idag. Stog och pratade med han en stund och vi kom ungeför fram till att han hade två söner, en på 17 och en på 21. Sen av ren nyfikenhet så frågade jag om den äldsta va snygg och gissa vad?! 5 min senare kom Glenn in med en lapp. Där stod namn och telefon nummer till snubbens son. Så sa Glenn: " ring och fråga om han är snygg" Haha! Ibland har man kul, även på TLD! Helen frågade om vi hade bordell i cafét. Eftersom Caroline fick en lapp igår! xD

Observerka att SEXlappen är Carolines! ;)



Detta är då min lapp..


Jag har även en hälsning till Therese som dom närmaste 6 månaderna befinner sig i Barcilien.. Bilden får tala för sig själv! xD





You say you really know me
You’re not afraid to show me
What is in your eyes
So tell me ’bout the rumors
Are they only rumors?
Are they only lies?

Falling out of a perfect dream
Coming out of the blue

Is it true? Is it true?
Is it over?
Did I throw it away?
Was it you? Was it you?
Did you tell me
You would never leave me this way?

If you really knew me
You couldn’t do this to me
You would be my friend
If one of us is lying
There’s no use in trying
No need to pretend

Falling out of a perfect dream
Coming out of the blue

Is it true? Is it true?
Is it over?
Did I throw it away?
Was it you? Was it you?
Did you tell me
You would never leave me this way?

Is it true? Is it true?
Is it over?
Did I throw it away?
Was it you? Was it you?
Did you tell me
You would never leave me this way?

Is it real? Did I dream it?
Will I wake from this pain?
Is it true? Is it true?
Is it over?
Baby, did I throw it away?
Ooh… is it true?



Älskar verkligen den här låten!





I dream of you every night! You are on my mine all the time! Why? Why did it end so soon? When will you understand that I really love you! I hate to sleep alone, I hate to be with out you! Please honey, come back! A real love story never end, and you know that! :'(

Kommentarer
Postat av: Ca,

hahah xD <3

2009-08-09 @ 13:54:34
URL: http://carolinelenner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0