Bio!

Kom nyss hem från bio.. Har sett nya Beck med Therese (:  Får mig alltid ett gott skratt med denna människa! :)


Till helgen blir de....? Jobb! Äntligen tillbaka till Leksand! Så otroligt trevliga människor på denna restaurang. och äntligen ska jag få vara för mig själv! Är så otroligt trött på och bo med min familj! Men nu, dom två närmaste veckorna får jag mig ett break! Tack!

Skolan imorn, kanske ska sova? Bra idé, problemet är att jag inte kan! Min plan med att använda envis- och vrånghet till något bra går inte så bra.. Men jag jobbar på de!




Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig...

Kommentarer
Postat av: !

Ja den va riktigt bra den filmen:) Gå och sov och va seriös med skolan;)

2009-08-26 @ 23:33:15
Postat av: Erika

Nej,nu måste vi ta å rycka upp oss Marie,såhär kan vi inte hålla på! vi deppar ju ihjäl oss annars:o

2009-08-27 @ 13:31:00
URL: http://esigfridsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0