Äntligen..

Yes, internet fungerar!! :D
Eftersom att jag nu mera befinner mig i Vika så har internet krånglat skapligt mkt! Hata tele2... Men nu kan jag äntligen sitta med min älskade dator i knät och göra nå annat än och spela harpan!

Kom precis hem från Leksand btw. Äntligen har jag fått lite jobb där igen, älskar verkligen det stället! Trivs så otroligt bra!

Påvägen hem satt jag och funderade.. Som vanligt! Men Olsson "blir" faktiskt 19 idag! Saknar dig vännen! Men ja.. Mycket annat snurrar oxå i huvudet. Tiden går så extremt fort, men varför gör den de? Kan inte någon stanna den? Jag orkar verkligen inte deppa längre, de suger! ******


Imorn ska jag iaf INTE va depp, för jag ska till Venjan, och inte för och hälsa på vem som helst.. Nej Nej! xD För jag ska ut och rida med Agnes! xD Då är man inge depp inte! ;)

Men orka vara vaken längre när klockan snart är halv 3? Nee, då tar jag mit aldrig upp före 12 imorn och de vore ju tragiskt! Vi får väl se hur de går med sovandet, hoppas på de bästa! :)





Jag vill ha dig nu, som jag hade dig förut




(Lars Winnerbeck o Melissa Horn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0